Funcionalitat i organització per a nous espais docents

Els espais destinats a la docència requereixen solucions capaces d’adaptar-se a noves dinàmiques de treball, organització i col·laboració. En aquest projecte per a la Universitat Pompeu Fabra, ARLEX incorpora mobiliari operatiu i taquilles dissenyades per aportar funcionalitat, ordre i confort al dia a dia de l’equip docent.
La proposta integra solucions pensades per optimitzar l’ús de l’espai i respondre a les necessitats reals dels entorns universitaris actuals, afavorint una organització més eficient i flexible.
Disseny, ergonomia i funcionalitat es combinen per crear espais pràctics i versàtils, capaços de millorar l’experiència d’ús i acompanyar les dinàmiques quotidianes de treball i col·laboració dins l’àmbit acadèmic.
El resultat és un entorn equilibrat i funcional, on mobiliari i arquitectura treballen conjuntament per reforçar la qualitat i el rendiment de l’espai docent.